.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در روز طبيعت امسال؛
آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد
شمال نيوز: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.
آلودگي بصري زباله ها كمتر به چشم خورد

شمال نيوز: مدير كل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان مازندران وي درخصوص آلودگي هاي ناشي از انباشت زباله ها در روز طبيعت گفت: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز در ساري؛ دلاور بزرگ نيا امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرايي خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: از 25 اسفند 93 تا روز گذشته (13 فروردين 94) تعداد 10 ميليون و 142 هزار و 112 نفرشب گردشگر در مازندران اقامت گزيدند.

وي در خصوص گردشگري دريايي با بيان اينكه موج گردشگران دريايي تنها مختص به نوروز نيست و در تمام فصول سال ميزبان گردشگران دريايي هستيم افزود: در ايام نوروز امسال شاهد بوديم علي رغم شرايط نامساعد جوي ، گردشگران از قايق هاي تفريحي و حتي جت اسكي هم استفاده مي كردند و بعضا براي شنا وارد آب هم مي شدند.

دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان با اشاره به استقبال بي نظير مردم از اماكن تفريحي در روز طبيعت گفت: تا ساعت 16 روز گذشته در مجموعه تاريخي تفريحي عباس آباد بهشهر شاهد ورود بيش از هزار دستگاه خودرو به مجموعه بوديم.

وي با بيان اينكه روز طبيعت امسال نسبت به سال گذشته از آرامش بيشتري برخوردار بود افزود: خوشبختانه در روز طبيعت امسال هيچگونه گزارش ناگواري را شاهد نبوديم.

بزرگ نيا ادامه داد: در هيچ يك از اماكن تفريحي استان هيچگونه بي نظمي، ترافيك ويژه و بهم ريختگي تردد ديده نشد و اين نشان داد مردم با علاقه و نظم خاصي وارد طبيعت شدند و روز خاطره انگيزي را رقم زدند.

وي درخصوص آلودگي هاي ناشي از انباشت زباله ها در روز طبيعت گفت: به طور كلي امسال نسبت به سال هاي گذشته آلودگي بصري در حوزه زباله ها خيلي كمتر به چشم خورد و اين نشان مي دهد هم جامعه محلي و هم جامعه ميهمان به بالندگي فرهنگي در در حوزه سلامت طبيعت رسيدند.

دبير ستاد اجرايي خدمات سفر استان در پايان در خصوص نظرسنجي صورت گرفته در بين گردشگران نوروزي در مازندران خاطرنشان ساخت: نتايج نظرسنجي امسال از گردشگران نوروزي استان تا پايان فروردين ماه توسط تيم اجرايي هيئت علمي دانشگاه مازندران اعلام خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.